Skår1 Startet 12.April.2019 Del på Facebook Startet 12.April.2019 Noen som vet hvilket merke dette er? Eller hvor den er bygget? tror den er ca 23 fot Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 (redigert) Ser ut som et gammelt Myra 23 basbåtskrog som noen har lagt dekk i og bygget styrhus og bakke i aluminium. Redigert 12.April.2019 av gunped (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 Er den så stor som 23 fot? Har en ganske lik selv jeg sliter å få 100% rett svar på. Men den er anslått til å være 21/22 fot. Like striper i baugen som går bak, 3 stk. Noen sier det er en Sandvik bygd utenfor Kristiansund, og noen mener jeg har en malo. Er nok en notbåt med montert styrehus ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 Jeg ville også tippet Myra ut fra bordgangene i skroget, og den er også veldig lik det du får opp om du googler "Myra 23" Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Vdub Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 (redigert) Ser ut som en gammel sandvik. Myra har da ikke så høy baug? Redigert 12.April.2019 av Vdub (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 (redigert) Dette må være en 22 fot Malo Redigert 12.April.2019 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 1 hour ago, bellen said: Dette må være en 22 fot Malo Alle Malo jeg har sett har glatte skrog? Fant ellers denne tråden med en lignende båt hvor de også til slutt konkluderer med Myra. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
bellen Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 Arne Henriksen skrev 35 minutter siden: Alle Malo jeg har sett har glatte skrog? Fant ellers denne tråden med en lignende båt hvor de også til slutt konkluderer med Myra. Myra hadde vel rund hekk? Jeg fant blant annet denne tråden med et skrog som ligner veldig. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 Det stemmer, de bildene der ligner veldig, enig i det. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Timmeeh Svart 13.April.2019 Del på Facebook Svart 13.April.2019 bellen skrev for 5 timer siden: Myra hadde vel rund hekk? Jeg fant blant annet denne tråden med et skrog som ligner veldig. Ja der har du jeg som lurte for litt siden. Fant identisk båt på jobb, da uten dekk og styrhus. Folk hevdet dette var en malo 22. Altså ikke den drektige 22 sjarken deres men en notbåt. Så har du han som hevder det er en Sandvik. Men de ble kjøpt opp av malo i sin tid heter det, uten at noen sitter på noen som helst informasjon... Kundebehandleren på norpower visste ingenting om Sandvik værtfall. Jeg er uansett fornøyd med min båt den er litt smal men baugen er høy så den takler grov sjø bra uten å ta seg et dykk. Dyp kjøl. Sitér dette innlegget Link to post
Skår1 Svart 13.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2019 Jeg tror det er Sandvik/malo. Den er identisk som på bildene i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.