wansers2 Startet 15.April.2019 Link til dette innlegget Startet 15.April.2019 Hei. Jeg har tenkt til å tømme / rense filteret på en tohatsu 9,9. Man kan se på bildet hvor filteret sitter. Problemet er bare at filteret sitter dønn fast. Jeg har prøvd med hendene, og med tang, men får det ikke løs. Noen som har tips? Bildet er lånt fra Eivind inne på siden her. Har også hørt om drenering av forgasser. Noen som vet hvordan man gjør det på denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 17.April.2019 Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 Kjenner ikke filteret på Tohatsuen men ser likt ut som på Yamaha. Løsne toppmutter og slanger så er filteret løst. Om det er mulig å skru av det hvite filterhuset vet jeg ikke. Skal visst være mulig, men på Yamaha er det IKKE mulig. Tror de er limt fast. Må kjøpe nytt filter. Forgasser dreneres ved å skru ut bunnskruen i flottørkammeret. Ikke mulig å se på ditt bilde, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.