TrikkerN Lønning Svart 19.April.2019 Link til dette innlegget Svart 19.April.2019 Som jeg har nevnt flere ganger finnes det kabelsko med skru tilkobling? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 @Komodo. Fint. Jeg har levd på lånt tid i snart 60 år når det gjelder elektro. Rent bortsett fra at jeg prøvde å sette fyr på bilen til fatter'n da jeg var 15, har resten av læretiden vært en sammenhengende suksess. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Siden ironien i forrige innlegg muligens ikke var helt innlysende får jeg informere om at jeg også tilhører de som i smug presser kabelsko med verktøy fra Biltema. Og ja, jeg sover godt i båten med de kabelskoene Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Komodo skrev 1 minutt siden: Siden ironien i forrige innlegg muligens ikke var helt innlysende får jeg informere om at jeg også tilhører de som i smug presser kabelsko med verktøy fra Biltema. Og ja, jeg sover godt i båten med de kabelskoene Måkke komma her og komma her. Provokasjoner tidlig om morran tas på største alvor :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Ja, det var det. Var jo litt redd for at du satte pensjonistkaffen og wienerbrødet i halsen Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 (redigert) Nå må du se å komme deg ut på vannet. Og jeg har en inngangsdør som skal repareres. Husjobb. Forresten, wienrrbrød? Du får ikke dytta sånn skit ned i halsen på en sunnhetsapostel som meg. Nå er det lunch: Kaffe, 0,5 appelsin, 1 remse 70 % sjokolade, 0,5 glass Terre de Mistral Reserve. Organic naturligvis, rødvin for uinvidde. Slik lever vi på solsiden, situert nær Systembolaget i Strömstad. Som kan shoppe før hordene harrytømmer hyllene. Redigert 20.April.2019 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Blir nok ingen tur på vannet i påska for oss. Men nå er matpausen min over, så nå skal jeg ut og lage dykkestige til Dracoen Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sandebukta Svart 20.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Da har jeg kjøpt 16mm2 kabel med ferdig m10 polsko og en minusskinne med kapasitet på 100 ah/ 30ah pr terminal og satser på at det blir bra! Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Hulda Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Sandebukta skrev 3 minutter siden: Da har jeg kjøpt 16mm2 kabel med ferdig m10 polsko og en minusskinne med kapasitet på 100 ah/ 30ah pr terminal og satser på at det blir bra! Det kjører. Anbefalt av @Komodo og Hulda. Sett inn sikring. Hulda søkker snart under vekten av alle sikringene. Det er en rimelig forsikring :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.