akehille Startet 20.April.2019 Del på Facebook Startet 20.April.2019 . Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 20.April.2019 Del på Facebook Svart 20.April.2019 Hardt bunnstoff, selvpolerende eller? Om det er selvpolerende er enkleste måten å slutte å helsmøre bunnen hvert år. Når du ser det begynner å bli tynt flekker du akkurat der. Etter noen sesonger vil du ha slitt ned så mye gammelt bunnstoff at du ikke trenger å bruke tid på å fjerne det. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Heiaas Svart 20.April.2019 Del på Facebook Svart 20.April.2019 (redigert) På min båt satt gammelt bunnstoff/grunning så løst/Var så sprøtt at jeg ganske enkelt skrapte det vekk med en malingsskrape. Var forsiktig så det ikke ble dype skrapespor. Etterpå pusset jeg over med 180 papir, grunnet og la på nytt bunnstoff. Selvoppofrende nytt og gammelt Redigert 20.April.2019 av Heiaas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.April.2019 Del på Facebook Svart 22.April.2019 For å få vekk det gamle som var i mange lag så brukte jeg tapetlim iblandet et pulver for rengjøring av rør (husker ikke navnet, tror jeg er blitt dement). Til slutt skrapte og spylte jeg bort det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.April.2019 Del på Facebook Svart 22.April.2019 Oppskriften er: Kaustisk soda, tapetklister og vann. Smør på, ta en kaffekopp eller to. Prøv med en skrape for å se om det løsner. Er det løst spyl av med høyttrykkspyler. Oppskriften er lagt ut på BP flere ganger. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.