Jomes Startet 20.April.2019 Del på Facebook Startet 20.April.2019 Kjøpte båten i fjor. Denne har wallas av typen avbildet. Hvordan virker denne, og hvordan betjene og starte denne opp. Kan ikke finne noen termostat noen plass, kanskje det ikke skal være termostat på denne. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Wallas Service Svart 20.April.2019 Del på Facebook Svart 20.April.2019 Vri bryter til 1/1 Heat/Start. Grønn lampe tennes. Trykk inn "Start"-knappen i ca 60 sek. Rød lampe bør nå tenne innen 3-4 min., og indikerer start av varmeren. Svak varme kjennes etter 4-5 min, og full varme kjennes etter 20-30 min. Om den røde lampen ikke tennes etter ca 5 min, trykk inn "Start"-knappen i nye 60 sek. Om den ikke tenner etter nytt/nye forsøk, er mest sannsynlig glødespiralen defekt. Prøv å måle strømforbruk når du holder inne "Start"-knappen. Bør være 5-6 A. Komplett bruksanvisning: https://baatplassen.no/i/topic/147428-wallas-bruksanvisninger/?tab=comments#comment-2110431 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Jomes Svart 21.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2019 Tusen takk. Nå kommer det et veldig dumt spørsmål. Nå har ikke jeg lest bruksanvisningen her ennå, men ser den har egen tank. Den er støvtør. Går den på diesel, parafin , eller noe annet? Hva, og hvor kjøper jeg det? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
MorganX Svart 21.April.2019 Del på Facebook Svart 21.April.2019 (redigert) Det står parafin på bryter skiltet og på varmeren Redigert 21.April.2019 av MorganX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 21.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2019 Ja det gjør det visst ? da er det snakk om vanlig fyringsolje? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Martine29 Svart 21.April.2019 Del på Facebook Svart 21.April.2019 Bruk fritidsparafin du, kjøpes bla på Felleskjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.April.2019 Del på Facebook Svart 21.April.2019 -og det skal stå fritidsparafin på dunken. Ikke lampeolje etc ? Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 21.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2019 Tusen takk dere ?? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.