Bitteliten Startet 21.April.2019 Link til dette innlegget Startet 21.April.2019 Har en Es127 med LH2. Ser at den kan oppgraderes til LH3. Noen som har erfaring med dette? Fordeler/ulemper? Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 21.April.2019 Link til dette innlegget Svart 21.April.2019 Kjenner ikke detaljer men ser at denne listen gir litt info http://www.raymarine.com/software-updates/mfds/lh3/es-gs-series/#compareFeatures Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 21.April.2019 Link til dette innlegget Svart 21.April.2019 De jeg har hørt om som har oppgradert har vært veldig raske med å nedgradere igjen. Husker ikke eksakt hvilke utfordringer de møtte på, men samtlige har i alle fall gått tilbake til LH2 igjen. Bare å teste for det er fullt mulig å gå tilbake igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 22.April.2019 Link til dette innlegget Svart 22.April.2019 Kjellg skrev for 18 timer siden: De jeg har hørt om som har oppgradert har vært veldig raske med å nedgradere igjen. Dette sier ikke mye uten å vite hva problemet var, når tid det var og hvilken versjon det var. L2 har ikke vært oppdatert siden 2017. L3 oppdateres gjevnlig. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 22.April.2019 Link til dette innlegget Svart 22.April.2019 Har 2 es128 mener jeg de heter. Har ikke lh i det hele tatt. Men tenkte ta en økt nå. Lønner det seg å oppgradere til LH2 fra «gammel»? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.