Comforthe Startet 23.April.2019 Link til dette innlegget Startet 23.April.2019 Hei! Jeg har en Yanmar 4LH-STE som jeg syntes det er knot å bytte kjølevæske på. Det er liksom ikke plass til noe bøtte under tappepunktene og det hele ender opp med et ganske grisete maskinrom. Det er derimot masse plass ved vv. tank, defroster og dieselvarmer. Ville det være mulig å feks koble av dieselvarmeren, sette trykkluft på slangen inn mot motor, og tappe kjølevæske i fra slangen fra motor? Litt knotete forklart kanskje, men forhåpentlig forstår dere hva jeg mener. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
trulsant Svart 23.April.2019 Link til dette innlegget Svart 23.April.2019 (redigert) Hva med industristøvsuger/vannsuger? Mulig å komme til på de samme punktene med dette også? Tenker mindre fare for å blåse pakninger og slikt. TA Redigert 23.April.2019 av trulsant (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.April.2019 Link til dette innlegget Svart 23.April.2019 Jeg hadde heller sugd ut væska, fremfor å blåse den ut, ja. Blir nok mindre gris, og du har mer kontroll. Fort å få en lei "utblåsing" med trykkluft, så ender du opp med mer gris enn det du forsøker å unngå? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Familiesnekke Svart 23.April.2019 Link til dette innlegget Svart 23.April.2019 Du bør vel uansett tappe (suge) fra laveste punkt, ellers så blir det jo et stort volum igjen i ekspansjonstanken? Jeg satte på en kran og en slangestuss på dreneringsutløpet på min ekspansjonstank da jeg skulle kjøre systemrens. Så satt jeg på en slange på nevnte slangestuss, som jeg kunne kjøre ned på en kanne, eller rett over bord til sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.