2new Startet 23.April.2019 Del på Facebook Startet 23.April.2019 Jeg har en Oceanmaster med en Suzuki 140 hk fra 2005. Alle instrumentene har begynt å ruste innvendig og å bytte disse med originale instrumenter blir veldig dyrt. Finnes det uoriginale instrumenter som kan brukes istedet? Setter stor pris på navn på merker eller linker til andre produsenter av instrumenter. Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
Cerberus Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Hva vil veldig dyrt si? Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 (redigert) Søk etter forhandler på Faria, eller wema. Evt. biltema har instrumenter til båt. Redigert 23.April.2019 av Jonette (see edit history) Sitér dette innlegget /MS Link to post
2new Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Cerberus skrev for 15 timer siden: Hva vil veldig dyrt si? Disse 5 instrumentene kommer på ca. kr. 5000,- Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
2new Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Jonette skrev for 16 timer siden: Søk etter forhandler på Faria, eller wema. Evt. biltema har instrumenter til båt. Takk, skal sjekke de. Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
Cerberus Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Eg forstår men det er ikkje sagt det er mulig å erstatte turtelleren /multiintrumentet. Det har kansje med trolling mode å gjøre også. Resten derimot kan nok lett byttes til noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Hei. Se på denne :https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=130243850 Tror ikke du vil finne noe billigere uoriginalt.. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Låner denne tråden og spør om det går å demontere disse instumentene? Sliter og med litt ”rustdannelse” eller skitt inne i instrumentene. Sitér dette innlegget Link to post
2new Svart 25.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2019 ballistic skrev for 15 timer siden: Hei. Se på denne :https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=130243850 Tror ikke du vil finne noe billigere uoriginalt.. Takk for tipset! Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
2new Svart 25.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2019 DR_Nelson skrev for 15 timer siden: Låner denne tråden og spør om det går å demontere disse instumentene? Sliter og med litt ”rustdannelse” eller skitt inne i instrumentene. Det er grunnen til at jeg ønsker å bytte de ut, rustdannelse på den hvite ringen inne i instrumentet (merket i bildet med grønt). Resten av instrumentet ser bra ut. Kan jeg åpne de og lakkere den ringen, så hadde det billigste :-) Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
DR_Nelson Svart 25.April.2019 Del på Facebook Svart 25.April.2019 Samme problemet jeg har. Egentlig bare kosmetisk. Så det er klin umulig å åpne disse uten å ødelegge noe? Rene Apple produktet jo Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 25.April.2019 Del på Facebook Svart 25.April.2019 DR_Nelson skrev for 2 timer siden: Samme problemet jeg har. Egentlig bare kosmetisk. Så det er klin umulig å åpne disse uten å ødelegge noe? Rene Apple produktet jo Apple produkter er pissenkle å åpne... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 26.April.2019 Del på Facebook Svart 26.April.2019 Søk på Torgget/båtdeler på finn.no, var en der som solgte nye orginale instrumenter til Johnson og Suzuki skambillig, jeg kjøpte 3st helt nye Johnson instrumenter av han for 1500kr, han hadde også helt nye BRP kontrollbokser til 1000kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.