Jump to content

Feilprisede båter/motorer

Kallethekid

Recommended Posts

TrikkerN Lønning skrev for 1 time siden:

Tenkte  opprette liknende tråd i går . Jeg selv er på jakt etter en båt for hobbyfiske. 

Så fort enkelte kan få lagt båten i "sjark"-kategorien på finn. Så går prisen opp 50K, er mitt inntrykk ?

Det er vel ikke så rart hvis det er en fiskeriregistrert båt? Men så har jeg det siste døgnet sett et par gamle tresnekker på Finn.no som ikke var fiskeriregistrert som kansje var litt i høyeste skiktet i forhold til normalt.

23 minutes ago, bellen said:

Det er vel ikke så rart hvis det er en fiskeriregistrert båt? Men så har jeg det siste døgnet sett et par gamle tresnekker på Finn.no som ikke var fiskeriregistrert som kansje var litt i høyeste skiktet i forhold til normalt.

Legg merke til "hobby", burde kanskje stå amatør?

Skal ikke ha noe som er registrert ?

Redigert av TrikkerN Lønning (see edit history)
Sjeldenutpå skrev for 11 timer siden:

Ein tråd for å harselere med andres håp eller verdisetting?   Kjære vene... 

Det er absolutt ikke det som er meningen, og dette er heller ikke noe som interesserer meg men det finnes en annen tråd: "Dagens Finn, spesielle båtannonser". Veldig mange av innleggene der rører helt ordinære annonser der noen mener prisen er feil. Siden det helt åpenbart er et interesse for å dele slike annonser og den tråden ikke er ment for dette startet jeg denne tråden. iIke min intensjon å harselere med noen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...