Kallethekid Startet 23.April.2019 Del på Facebook Startet 23.April.2019 Lager en ny tråd for disse så unngår vi kanskje at tråden for spesielle båtannonser på Finn fylles opp av de som enten overvurderer sine eiendeler eller har lagt på en null for mye. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 (redigert) Tenkte opprette liknende tråd i går . Jeg selv er på jakt etter en båt for hobbyfiske. Så fort enkelte kan få lagt båten i "sjark"-kategorien på finn. Så går prisen opp 50K, er mitt inntrykk ? Redigert 23.April.2019 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Nissetråd synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Helt sikkert. ? Hva som er "feil" pris er jo litt subjektivt ? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 23.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2019 Bigmac skrev 9 minutter siden: Nissetråd synes jeg. Mulig, men det virker som om behovet finnes. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Hva er egentlig rett pris.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Ein tråd for å harselere med andres håp eller verdisetting? Kjære vene... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
bellen Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 TrikkerN Lønning skrev for 1 time siden: Tenkte opprette liknende tråd i går . Jeg selv er på jakt etter en båt for hobbyfiske. Så fort enkelte kan få lagt båten i "sjark"-kategorien på finn. Så går prisen opp 50K, er mitt inntrykk ? Det er vel ikke så rart hvis det er en fiskeriregistrert båt? Men så har jeg det siste døgnet sett et par gamle tresnekker på Finn.no som ikke var fiskeriregistrert som kansje var litt i høyeste skiktet i forhold til normalt. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 (redigert) 23 minutes ago, bellen said: Det er vel ikke så rart hvis det er en fiskeriregistrert båt? Men så har jeg det siste døgnet sett et par gamle tresnekker på Finn.no som ikke var fiskeriregistrert som kansje var litt i høyeste skiktet i forhold til normalt. Legg merke til "hobby", burde kanskje stå amatør? Skal ikke ha noe som er registrert ? Redigert 23.April.2019 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 26 minutes ago, Sjeldenutpå said: Ein tråd for å harselere med andres håp eller verdisetting? Kjære vene... Er det så ille da? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Sjeldenutpå skrev for 11 timer siden: Ein tråd for å harselere med andres håp eller verdisetting? Kjære vene... Det er absolutt ikke det som er meningen, og dette er heller ikke noe som interesserer meg men det finnes en annen tråd: "Dagens Finn, spesielle båtannonser". Veldig mange av innleggene der rører helt ordinære annonser der noen mener prisen er feil. Siden det helt åpenbart er et interesse for å dele slike annonser og den tråden ikke er ment for dette startet jeg denne tråden. iIke min intensjon å harselere med noen. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 @Kallethekid har et bra poeng. Den tråden "Dagens Finn, spesielle båtannonser" er overfylt med med helt normale annonser der noen mener prisen er feil, skal bli fint å få dem over i en annen tråd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.