Burns Startet 24.April.2019 Del på Facebook Startet 24.April.2019 Hei, ifm vårpussen skulle jeg sjekke over brannslukningsapparatet (ny båt i mitt eie). Festeklipsene er i plast, og når jeg prøver å åpne dem, føler jeg at de kommer til å knekke. Så inntil jeg kjenner virkemåte på disse klipsene, har jeg ikke villet bruke noe ytterligere makt på dem. Noen som vet om dette er engangsklips? Og i såfall hvor man kan få tak i nye? Ståle Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Disse kan åpnes. Dra på venstre side av de røde «håndtakene». Om de skulle knekke (har opplevd dette selv) må det anses som et uhell. Jeg har mine ute to ganger i året for inspeksjon og for å riste løs pulveret. Eget punkt på min vedlikeholdsplan. For øvrig er det ingen ulempe å ha prøvd å løsne slukkeren før du får bruk for den. Egentlig sterkt å anbefale! Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Burns Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Oki, da prøver jeg med litt mer makt, og så får det briste eller bære? Takk for svar?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.