Jomes Startet 25.April.2019 Link til dette innlegget Startet 25.April.2019 Kjøpt en Vanntrykkspumpe fra jula. Får den ikke til å suge. Hvordan montere og hva er sugesiden på pumpa? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
bellen Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Finnes det ingen pil på pumpen som viser pumpens retning? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Vanligvis blir varene levert med bruksanvisning. Hvis ikke ville jeg spurt Jula. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Sett på en slange på en meters lengde på hver side. La slangene peke oppover. Fyll slangene med vann, og start pumpa. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 NB! Der det spruter ut er ikke sugesiden :-) Ellers en probat testmetode. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Hulda skrev 47 minutter siden: en probat testmetode. Det ordet der inngikk ikke i mitt aktive ordforråd, så det måtte jeg faktisk slå opp. Noe sier meg at det var en stund siden det var et vanlig ord å bruke... https://www.naob.no/ordbok/probat Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Komodo skrev 59 minutter siden: Det ordet der inngikk ikke i mitt aktive ordforråd, så det måtte jeg faktisk slå opp. Noe sier meg at det var en stund siden det var et vanlig ord å bruke... https://www.naob.no/ordbok/probat Det er ikke at undra sig, der er en stund siden at jeg gikk i kortbukser med lange uldstrømper. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Hadde en slik pumpe en gang; håper du ikke har en plan om å løfte mye vann høyt opp. Ikke allverden av fres i denne. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Fungerer nå. Tok litt tid før den tok. Fungerer greit til kraner på kjøkken og bad i båten . Løfter vann ca 50 cm så greit som bare det. Stod en bitte liten pil under en kabel. Foreløpig kan jeg bare si positivt om denne. Bra trykk også, grei pris. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Hulda Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Jomes skrev 5 minutter siden: Fungerer nå. Tok litt tid før den tok. Fungerer greit til kraner på kjøkken og bad i båten . Løfter vann ca 50 cm så greit som bare det. Stod en bitte liten pil under en kabel. Foreløpig kan jeg bare si positivt om denne. Bra trykk også, grei pris. Hvordan er støyen? Jeg har levd 13 år med en pumpe jeg fant i søpla hos en kompis. Bråker som et pukkverk. Men den bråket ikke så mye at jeg spanderer 2000 på en ny pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 29.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2019 Jeg har hatt flere oppgjennom, ikke mere støy i denne enn dyrere, og andre pumper. Kan anbefales. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Hulda Svart 29.April.2019 Link til dette innlegget Svart 29.April.2019 Jomes skrev 1 time siden: Jeg har hatt flere oppgjennom, ikke mere støy i denne enn dyrere, og andre pumper. Kan anbefales. Da tenker jeg at jeg skal søke Admiralen om et budsjettilskudd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.