omhI Startet 25.April.2019 Del på Facebook Startet 25.April.2019 hei Må mann lufte etter å ha skiftet filter i bensin vannutskiller ? Har kjøpt meg båt med bensin 115 suzuki påhenger og jeg vil skifte filter i vannutskiller som er montert i båten. Trodde ikke man trengte å luft bensin - men hva gjør skruen på toppen på vannutskilleren der da ? Noen som vet - jeg skal skifte filter og gjøre reint i koppen i morgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.April.2019 Del på Facebook Svart 25.April.2019 Bensin er flyktig og du trenger ikke å lufte. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
alfaalfa Svart 25.April.2019 Del på Facebook Svart 25.April.2019 Nei, lufte er ikke nødvendig, men du fyller filteret med ny frisk og fin bensin før du skrur det nye filteret på plass Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 25.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2019 takk for raskt svar :) som jeg trodde slipper å lufte :) Har hatt dieselmotor før så jeg er litt ny i bensinverdenen........ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.