Jomes Startet 25.April.2019 Del på Facebook Startet 25.April.2019 Min techmarine t55.05 strømforsyning er stjålet. Hvor kan jeg få tak i ny. Seatronic har ikke. Krise Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
ydalir Svart 27.April.2019 Del på Facebook Svart 27.April.2019 Jeg tror kanskje jeg har en slik liggende, om det er kabelen med kontakt du trenger.. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 28.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2019 Det ville vært supert. Det er en brakett som skrues fast som står der permanent. Som jeg trer plotteren nedpå. Skal jeg ha den av trykker jeg inn en knapp og drar ut plotteren. Jeg trur det er 12 punkter Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
ydalir Svart 28.April.2019 Del på Facebook Svart 28.April.2019 Ok, da er det ikke samme typen dessverre. Jeg husket antakelig feil. Jeg hadde en techmarine, trodde det var 55.. men den hadde bare en kontakt som man skrudde på plass... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.