Jump to content

Mulig å legge til ved gjeste havn i Mjøsa ved helgetur med båt ?

Guest Balder..

Recommended Posts

Guest Balder..

Hei, har lenge hatt ett ønske om å prøve fiske etter ørett og stor gjedde i Mjøsa, har nå anskaffet en båt som skal utrustes å brukes kun til turer på innsjøer.

Jeg er overhodet ikke kjent på Mjøsa og hvordan det er å være gjest der når man medbringer båt, kan noen komme med tips på plasser der det er mulig å leie havneplass for natten å gjerne enkel overnatting.

Hva er ett godt utgangspunkt for en ukjent som ønsker å prøve noe nytt ?

Setter pris på tips.

Redigert av Balder.. (see edit history)
Guest Balder..

Takk, der var det god info, glemmer ofte att det er noe som heter google:smiley:

Noen forslag på hvor det er verd å forsøke seg for en nybegynner på Mjøsa, er realistisk å tror slett ikke på noen storfangster, turen å det å prøve noe nytt er det viktigeste men hadde vært artig å ikke bommet fullstendig på plass slik att mulighet for en fisk eller 2 er til stede.

Driver litt med dorging men er ikke av de "profesjonelle" som har stangorgel, 10 stenger osv, er mest en avveksling fra elvefisket etter laks i egen elv som er det jeg er vokst opp med og er best på, men denne dorgingen gjør att fiskesesongen kan forlenges ganske mye for meg å min fiskeglade kone.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...