Jump to content

Mulig å legge til ved gjeste havn i Mjøsa ved helgetur med båt ?


Guest Balder..

Recommended Posts

Guest Balder..

Hei, har lenge hatt ett ønske om å prøve fiske etter ørett og stor gjedde i Mjøsa, har nå anskaffet en båt som skal utrustes å brukes kun til turer på innsjøer.

Jeg er overhodet ikke kjent på Mjøsa og hvordan det er å være gjest der når man medbringer båt, kan noen komme med tips på plasser der det er mulig å leie havneplass for natten å gjerne enkel overnatting.

Hva er ett godt utgangspunkt for en ukjent som ønsker å prøve noe nytt ?

Setter pris på tips.

Redigert av Balder.. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest Balder..

Takk, der var det god info, glemmer ofte att det er noe som heter google:smiley:

Noen forslag på hvor det er verd å forsøke seg for en nybegynner på Mjøsa, er realistisk å tror slett ikke på noen storfangster, turen å det å prøve noe nytt er det viktigeste men hadde vært artig å ikke bommet fullstendig på plass slik att mulighet for en fisk eller 2 er til stede.

Driver litt med dorging men er ikke av de "profesjonelle" som har stangorgel, 10 stenger osv, er mest en avveksling fra elvefisket etter laks i egen elv som er det jeg er vokst opp med og er best på, men denne dorgingen gjør att fiskesesongen kan forlenges ganske mye for meg å min fiskeglade kone.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...