Jump to content

Motor stativ fra Biltema?

Rost17

Recommended Posts

Jeg vet ikke hvilket stativ du referer til fra Biltema, men jeg har nå ett til en 8 Hk Tohatsu. Jeg synes hele stativet er litt lealaus, og det har hendt at stagene mellom rammen som motoren sitter på og bøylen som støtter stativet har hoppet av ved ujevnt underlag. Å få satt på disse igjen mens du balanserer stativet med motoren på er en utfordring. Vet også en som opplevde dette over en døsrstokk og hele motoren gikk i gulvet.

Må bare si meg enig med JRK, jeg har og en slik tralle som jeg bruker på 9.9en, heldigvis så sjelden at jeg glemmer mellom hver gang hvor raklete den er.. Stagene løsner fra festet hver gang jeg skal over noe som ikke er helt slett.. Armer og bein og stygge ord så går det som regel såvidt å få de på igjen.  Skal jeg over grus eller singel bærer jeg heller både tralle og motor.  80-120 hk, kan vi i det hele snakke om samme tralle? 9.9 min er 38kg, og det er IMO i øverste laget.

*edit

Aha .. De har to forskjellige, det forklarer antagelig saken .. :)
https://www.biltema.no/batutstyr/batmotor/elmotorer/transporttralle-for-utenbordsmotor-2000036022

Redigert av SamH (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...