mlpugs Startet 30.April.2019 Del på Facebook Startet 30.April.2019 Hei, Noen som kjenner til en oversikt over div. bilmodeller og hvor mye tilhenger de kan trekke? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 30.April.2019 Del på Facebook Svart 30.April.2019 https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Tilhengerkalkulator Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mlpugs Svart 30.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2019 Takk for det. Bra verktøy når man allerede har bil i sikte. Jeg tenkte mer på "hvilke biler på markedet kan jeg vurdere til neste kjøp som alle vil kunne trekke båten min som veier X kg?" Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 30.April.2019 Del på Facebook Svart 30.April.2019 (redigert) alle nye SUV'er har 3500KG ca, nesten alt av amcars ogs i pickup klasse. Cayenne, q7, rangerover osv er knall, x5 funker OK men ikke helt wow. Bruker selv en cayenne, faktisk beste trekkbilen jeg har kjørt med egenvekt under 3tonn, bedre enn ymse dodge og toyota landcruiser. sier du litt mer om bruk for bilen og prisklasse du ser på, kan vi gi mer tips. Redigert 30.April.2019 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 30.April.2019 Del på Facebook Svart 30.April.2019 Har du regnr på en konkret bil, kan su sjekke kjøretøyopplysninger på vegvesen.no Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 30.April.2019 Del på Facebook Svart 30.April.2019 Om du leter etter bil på finn.no, trykk på "sjekk tid for neste EU-kontroll". Da får du opp et forenklet vognkort. Der kan du sjekke alle vekter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.