trulte Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Nei jeg tror ikke at du misforstod, men jeg ser nu at jeg uttrykte meg dårligt. Jeg var/er på jakt etter meninger ang linnolje og amrikansk terpentin, ikke om det kan påføres med trykkande, det veit jeg fra før at det kan (terassen er blitt behandlet sånn i flere år) Jeg har en link til et nettsted som gir svært mange og gode svar angående bruk av rå og kokt linolje, terpentin +++ Denne linken er god! Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Bruk olje, det beskytter bedre, du kan smøre vått i vått og det flasser ikkje. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
vikers Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Bruk olje, det beskytter bedre, du kan smøre vått i vått og det flasser ikkje. Head & Shoulder!! Du tror det ikke før du ser det...... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.