Guest Balder.. Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Hadde en lang å fin periode med 20gr, men så slår realiteten inn som ett slag i magen å det går igjen opp for meg hvor jeg bor i Trlag Quote Link to post
-morten- Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Ja vi her i Midtnorge hadde glemt Trøndersommeren! dvs, nå er vi tilbake til 10gr og regn.. Quote Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
pipe Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 (edited) Okkaby skrev 8 minutter siden: Går jo fly til varmen:-) Ja, men ikke med SAS og det er dyrt å ta med seg båten som bagasje Edited May 1, 2019 by pipe (see edit history) Quote Link to post
Okkaby Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 pipe skrev 16 minutter siden: Ja, men ikke med SAS og det er dyrt å ta med seg båten som bagasje Thai air til Thailand å Pedal båt på beachen der et par uker:-) Så er humøret på topp igjen:-) Quote Link to post
Framtia Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Gisnadalen..? Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
nomen Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Du får søke asyl som klimaflyktning her på solkysten i Telemark?? Quote Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Barbaria Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Deilig, vi ligger her å ser alle kjøre hjem . Quote Barbaria på tur - Blogg Link to post
Guest Balder.. Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 (edited) Framtia...ja det stemmer har du hytte i området ? nå snør det godt her. Edited May 1, 2019 by Balder.. (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts