Trotro Startet 2.Mai.2019 Del på Facebook Startet 2.Mai.2019 Hallo. Jeg vurderer og kjøpe en bayliner 20fot med 120hk diesel. Er det noe spesielt en må kikke etter eller noe annet med denne type båt som ikke er ok? Har ikke vært borti denne før så derfor jeg spør eliten her inne :) legger ved link: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=96333597 Setter pris på alt av tilbakemeldinger:) Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 (redigert) Fin båt men generelt hadde eg aldri turt kjøpe båt med mercruisers 1.7 diesel pga kvalitetsproblemer. Også er det det at det med gangen da. Rister bråker og ryker surt og er generelt fryktelig i en liten båt Redigert 2.Mai.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trotro Svart 2.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Har du erfaringer med disse eller kjenner noen som har vært ute for de? Tar gjerne imot litt mer utdypende info om hvorfor ikke:) Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 (redigert) Trotro skrev for 2 timer siden: Har du erfaringer med disse eller kjenner noen som har vært ute for de? Tar gjerne imot litt mer utdypende info om hvorfor ikke:) Google eller søk her på Baatplassen om Mercruiser 1.7 diesel så får du opp en hel haug med tråder om problemer med den motoren. Redigert 2.Mai.2019 av MorganX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.