eysteind Startet 27.August.2005 Del på Facebook Startet 27.August.2005 Har fått drevbåt, og synes det er litt plagsomt å ikke vite hvilken vei drevet står. På snekken var dette unødvendig, men med drev reagerer båten mye mer i revers, og det kan da vere greit å vite hvilken retning drevet står i. Går det ann å bruke Wema sin rorindikator? Hvordan plaserer man evt. giveren? Synes også at eg har sett noe som selger rorindikator som man monterer i midten av rattet uten noe form for giver. Har noen sett det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 27.August.2005 Del på Facebook Svart 27.August.2005 Synes også at eg har sett noe som selger rorindikator som man monterer i midten av rattet uten noe form for giver. Har noen sett det samme? Båtmagasinet selger en slik, har jeg sett. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.August.2005 Del på Facebook Svart 30.August.2005 Burde kunne gå an å tilpasse Wema roridikator til drev. Giveren er et rør som passerer gjennom en slags ring. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2007 Har noen peiling på hvor man kan få tak i Volvo sin rorindikator kabel rimelig? (DPH drev). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.