IrquiM Startet 4.Mai.2019 Del på Facebook Startet 4.Mai.2019 Hei, Klistermerkene er så slitt at jeg kunne tenkt meg å frisket opp med noen nye, men jeg finner ikke noe på nettet. Noen som vet om det er mulig å få tak i? Takker :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 4.Mai.2019 Del på Facebook Svart 4.Mai.2019 (redigert) Hei. Se bildet, nederst står en firmamail, holder til i Sverige, har laget nye dekaler for meg til flere av mine båter, har nå bestilt nye dekaler til min nyinnkjøpte Rana 560 Cruiser som skal få en full oppussing og utrustes å bli min dorgebåt nr 2. Ta bilde av dekalen på din båt og målsett den, send bilde på mail og han ordner alt pr mail ! å det til en pris som gjør att norske konkurenter burde skjemmes !! Leverer ofte rett i postkassen ilpt av en uke Midterste bildet er det jeg sendte og fikk kort tid etter forslag til dekal (bilde nr 2) med beskjed om å ta noen mål for å få den identisk. Nederste dekal han lager ut fra bilde på samme måte til en gammel 17" Rana. Jeg har ved 2 anledninger tatt kontakt med Rana for å kjøpe nye dekaler til 2 Rana båter uten att de kan levere. Redigert 4.Mai.2019 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
IrquiM Svart 6.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2019 Fantastisk :) Ja, hørte med Øien jeg også, men de hadde ikke produsert de dekalene siden '98, og kunne heller ikke hjelpe med tegninger. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 6.Mai.2019 Del på Facebook Svart 6.Mai.2019 Typisk norske forhandlere !! Se bilde av den dekalen...bilde i innlegg over... jeg nå bestilte til min Rana 560, den har en lengde på 300cm, prisen ble 800kr ink frakt levert i postkassen fra Sverige !! Norge er ett uland i mange sammenhenger, mange forhandlere og butikker som ikke forstår verdien av god service også på mindre ting, men om du kommer å skal kjøpe en ny båt til 500000kr slikker de gjerne rævva di....de har mye å lære...tenk att en eier av en Rana og Øien ikke klarer å få kjøpt noe så latterlig enkelt som nye dekaler, det er skammelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.