Jump to content

Nye klistermerker til Øien 16HT

IrquiM

Recommended Posts

Guest Balder..

Hei.

Se bildet, nederst står en firmamail, holder til i Sverige, har laget nye dekaler for meg til flere av mine båter, har nå bestilt nye dekaler til min nyinnkjøpte Rana 560 Cruiser som skal få en full oppussing og utrustes å bli min dorgebåt nr 2.

Ta bilde av dekalen på din båt og målsett den, send bilde på mail og han ordner alt pr mail ! å det til en pris som gjør att norske konkurenter burde skjemmes !! 

Leverer ofte rett i postkassen ilpt av en uke:thumbsup:

Midterste bildet er det jeg sendte og fikk kort tid etter forslag til dekal (bilde nr 2) med beskjed om å ta noen mål for å få den identisk.

Nederste dekal han lager ut fra bilde på samme måte til en gammel 17" Rana.

Jeg har ved 2 anledninger tatt kontakt med Rana for å kjøpe nye dekaler til 2 Rana båter uten att de kan levere.

Screenshot_20190502-103545.jpg.d829e72895af73398fe4afd2d0829766.jpg

Screenshot_20190502-103545.jpg

20190430_202832.jpg

20190504_143427.png

Redigert av Balder.. (see edit history)
Guest Balder..

Typisk norske forhandlere !!:headbang:

Se bilde av den dekalen...bilde i innlegg over... jeg nå bestilte til min Rana 560, den har en lengde på 300cm, prisen ble 800kr ink frakt levert i postkassen fra Sverige !!

Norge er ett uland i mange sammenhenger, mange forhandlere og butikker som ikke forstår verdien av god service også på mindre ting, men om du kommer å skal kjøpe en ny båt til 500000kr slikker de gjerne rævva di....de har mye å lære...tenk att en eier av en Rana og Øien ikke klarer å få kjøpt noe så latterlig enkelt som nye dekaler, det er skammelig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...