Oystein Ny Startet 4.Mai.2019 Del på Facebook Startet 4.Mai.2019 Skal bytte transom. Eksos bukkehornet vil ikke løsne. 2 skruer oppe og 2 nede, de løsnet greit. Men shiten stod fast. Da så jeg at det var en umbrako bolt bak på nedsiden, denne var rusten og rund. Måtte borre bort hode. Men shiten sitter enda. Prøvde også med kjetting talje. Hjelp ? Snart tar jeg frem vinkelsliper å kapper djevelskapen i biter ? Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 4.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2019 Oystein Ny skrev 2 minutter siden: Skal bytte transom. Eksos bukkehornet vil ikke løsne. 2 skruer oppe og 2 nede, de løsnet greit. Men shiten stod fast. Da så jeg at det var en umbrako bolt bak på nedsiden, denne var rusten og rund. Måtte borre bort hode. Men shiten sitter enda. Prøvde også med kjetting talje. Hjelp ? Snart tar jeg frem vinkelsliper å kapper djevelskapen i biter ? Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 5.Mai.2019 Del på Facebook Svart 5.Mai.2019 (redigert) Se på venstre side av bukkehornet... tror det skal være en bolt til der. Redigert 5.Mai.2019 av MorganX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 5.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2019 Min nye transom ser slik ut, ikke det gamle. Den ene bolten boret jeg bort hode på men den hang nok godt videre innover. Den hadde en bolt i tillegg til de 2 oppe og nede, den gikk igjennom hele godset der den går sammen til en. Men vinkelsliper og slegge fikset biffen. Bukkehornet måtte jeg bytte allikevel. Litt annerledes feste fra gen 1 til 2. Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 5.Mai.2019 Del på Facebook Svart 5.Mai.2019 Kjøpte du ny transom eller brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 5.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2019 Ny. Halv pris av en som ikke fikk fullført et prosjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.