Bisse Startet 4.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2019 (redigert) Konsollen på taket har gjort sitt, har begynt å råtne opp. Skal lage ny. Den som er der nå er noe finer som er malt, og er ikke noe spesielt fint. Har plan om plukke den fra hverandre og bruke den som mal for å lage ny. Hva slags materiale bør jeg velge? Må se litt bra ut. Har trekk til å ha over når det ikke er i bruk. Noen som har gjort dette? Redigert 4.Mai.2019 av Bisse (see edit history) Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Knude Svart 4.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2019 En løsning er å bruke fibo sine baderomsplater. De er den beste fineren jeg kjenner til. Jeg laget for to år siden dette gass skapet på akterdekket. Er tak over men blir stadig våt og det ligger tillogmed snø på den om vinteren. Denne er malt to strøk med Bengalakk for å få rette fargen. Listene er tynne eloksert aluminium. Hvem som lager listene husker jeg ikke i farten. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Gullfisk Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Før hadde Maritim noen plastplater som het King Starboard eller noe slikt, som man kunne bygge slikt av. Vet ikke om det finnes fortsatt, men varer jo evig. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Et alternativ er jo å støpe glassfiberplater som jeg gjør her Ved å male på gelcoat rett på glassvinduet som jeg bruker som støpebord, så får gelcoaten en perfekt overflate som ikke trenger videre bearbeiding. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.