Cosse Startet 4.Mai.2019 Del på Facebook Startet 4.Mai.2019 (redigert) Hei! Har funnet ut at den her båten vart i minste laget for min mitt bruk og tenker og selge den, jeg pussa opp hele båten nå i vinter som var og så og si alt er nytt! Ser mye forskjellige priser på disse her så må bare høre hva di mer båtkyndige mener er en fornuftig pris. Rana 530 fra 1990 ish (?) med registrert henger med Mariner 1998 40hk 3syl MOTOR: Motor som går pent og får båten opp i 25knop om du er alene. Jeg tok full service på denne i vinter. Tennplugger, bensinfilter, ny olje, ny pakninger i undervannshus, ny impeller, ny tetning på propell, lakkert propell med 2k lakk, en ny coil, rens av alle tre forgassere og nye nåler på flottør. Motor ser også utrolig bra ut under lokket var inne til en service hos motorverksted før jeg kjøpte den, har papirer på dette. Er også elektrisk tilt på denne. HENGER: Registrert Tysse henger fra 1999, fungerer utmerket. Sandblåste og nylakkerte felger og ellers i god stand der alt fungerer som det skal. BÅT: Startet med og lakkere opp igjen hele båten utvendig i 2k biltemalakk noe som gjør at båten er blank og fin.. Alt av innredning ble revet og nye benker ble bygd med oppbevaringsplass. Konsoll vart renovert og fekk lakk, nytt kontrollpanel, alt av ledninger i båten er trekt på nytt også. Nytt sete med custom feste, hummingbird ekkolodd med mye funksjoner, men er tross alt noen år gammelt.. Ny membranpumpe til lensing, ny led taklampe, nye pakninger rundt vinduer, ny fenderlist med endebeslag, nye hengsler rundtom, akterspeil fekk en sjekk og alt så bra ut men valgte og lage til med plastplate pluss rustfriplate utenpå, ser pent ut. badestige bak med nytt feste.. Nye puter laget i memoryfoam med avtakbart trekk, feste for teinehaler, har en hjemmelaget som kan følge med. feste for dorgemotor er montert. Helt ny flataker kalesje med ekstra store vinduer og nye kalesjeknapper+++ Egentlig er alt på båten nytt og jeg velger heller og la bildene få tale for seg selv så får dere hyle ut om jeg har glemt vesentlige ting. Redigert 4.Mai.2019 av Cosse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 4.Mai.2019 Del på Facebook Svart 4.Mai.2019 Jeg har solgt 2 av disse, den ene kan samenlignes med din både båt/motor/henger, jeg forlangte 60000kr å det var flere som ville kjøpe, endte opp på Mjøsa. Tilstand er nesten viktigere enn årsmodell på disse da alle er omtrent like nesten uansett årgang, lettsolgte båter. Sitér dette innlegget Link to post
Cosse Svart 5.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2019 Balder.. skrev for 10 timer siden: Jeg har solgt 2 av disse, den ene kan samenlignes med din både båt/motor/henger, jeg forlangte 60000kr å det var flere som ville kjøpe, endte opp på Mjøsa. Tilstand er nesten viktigere enn årsmodell på disse da alle er omtrent like nesten uansett årgang, lettsolgte båter. Takk for din vurdering Balder! :) Ja di ligger bredt i prisbilde ser jeg, varierer veldig:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.