akehille Startet 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2019 Suzuki eller mariner Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Disse motorene er jo noen år, så det viktigaste ville jeg sagt er hvordan de er brukt/vedlikeholdt. Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 https://www.klikk.no/motor/baat/test-99-hk-pahengsmotorer-3600987 Sitér dette innlegget Link to post
akehille Svart 5.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 men hvilken er sprekest Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Ut fra denne testen fra 2005 virker det som Suzukien er sprekest av disse to. Selv hadde jeg nok heller valgt en Yamaha VMax Jr., sprek og god kvalitetsmotor som er enkel å gjøre om til 15hk når tiden kommer (uten å måtte skifte forgasser). Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 (redigert) Den som er mest velholdt og har flest sylindre. Honda og Evinrude (Johnson) er også bra Redigert 5.Mai.2019 av enslagsgjest (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Førstefender Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Den gamle Suzukien hadde godt over 15hk når den ble testet av Båtmagasinet på slutten av 80`tallet ;) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Hakkannen skrev for 4 timer siden: Ut fra denne testen fra 2005 virker det som Suzukien er sprekest av disse to. Selv hadde jeg nok heller valgt en Yamaha VMax Jr., sprek og god kvalitetsmotor som er enkel å gjøre om til 15hk når tiden kommer (uten å måtte skifte forgasser). Det rådet må jeg si at jeg ikke helt støtter. Yamaha V-max er en gammel totakter som er utrolig overpriset. Når vår 9,9 Yamaha ble stjålet i vinter (en firetakter dette her riktignok), kjøpte jeg en helt ny Suzuki 9,9 istedet. Den veier kun 44 kilo, og er lett å gjøre om til 18 hester. Den har ikke forgasser, og det er kun en plombering som må fjernes, samt å bytte propell. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hakkannen Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Komodo skrev 37 minutter siden: Yamaha V-max er en gammel totakter som er utrolig overpriset. Enig i at den er ofte er ganske så overpriset, men skal man ha fin totakts 9,9/15 er den en sprek og solid motor. Glad jeg fikk tak i min for noen år tilbake, 36kg og grei å hanskes med Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.