Jump to content

QL thruster med problemer

Finito

Recommended Posts

Har ein QL600 thruster som eg har problemer med.

Først gikk den kunn til babord, fekk tips av ein bekjendt om å spraye den med elektroklean og da gikk den berre til styrbord.

No går den ingen vei og releet slår hurtig inn og ut uten å koble skikkelig inn.

Har 13,8 volt fram til motor

Må eg skifte rele, eller er det ting eg kan få gjort for å få den til å gå igjen?

Takknemlig for kjapt svar

Har du testet spenning frem til truster ved belastning? Kan være et dårlig batteri som i hvile viser ok spenning men som kollapser ved stor belastning

jeg ville sjekket bryteren og kablingen fra denne frem til releet også

sprengskisser med alle deler ligger på marinepartseurope.com

Fekk nytt rele i dag fra Sleipner og monterte det slik det gamle var montert. Kobla til strømmen og kjørte joystikken til babord og det kom ett lite klikk og ingen ting meir. Kjørte joystikken til styrbord og ingen ting hendte. Var på vei ned i båten igjen da propellen starta og går til babord, fekk av strømmen på batteriet og lurer på kva som kan være problemet? TIPS TAKK.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...