Finito Startet 7.Mai.2019 Del på Facebook Startet 7.Mai.2019 Har ein QL600 thruster som eg har problemer med. Først gikk den kunn til babord, fekk tips av ein bekjendt om å spraye den med elektroklean og da gikk den berre til styrbord. No går den ingen vei og releet slår hurtig inn og ut uten å koble skikkelig inn. Har 13,8 volt fram til motor Må eg skifte rele, eller er det ting eg kan få gjort for å få den til å gå igjen? Takknemlig for kjapt svar Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Har du testet spenning frem til truster ved belastning? Kan være et dårlig batteri som i hvile viser ok spenning men som kollapser ved stor belastning jeg ville sjekket bryteren og kablingen fra denne frem til releet også sprengskisser med alle deler ligger på marinepartseurope.com Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 7.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Nye batteri. Tok fra kverandre releet og det var brent på kontaktpunkta. Pussa og satte det sammen, men det går berre ein veg. Må nok ha nytt. Noken som veit forhandler til desse? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Hvilken modell ql600 har du? Dagens 600 heter ct600 om det er den gamle 600 finner du mer info her https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47702300-82-16.aspx ql deler skaffes av volvo penta forhandlere. Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 13.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2019 Fekk nytt rele i dag fra Sleipner og monterte det slik det gamle var montert. Kobla til strømmen og kjørte joystikken til babord og det kom ett lite klikk og ingen ting meir. Kjørte joystikken til styrbord og ingen ting hendte. Var på vei ned i båten igjen da propellen starta og går til babord, fekk av strømmen på batteriet og lurer på kva som kan være problemet? TIPS TAKK. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.