fsindsen Startet 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2019 (redigert) Hei Har hatt en Vestfjor 17 i et par år nå og siden motoren min tok kvelden i fjor så har jeg nå bestemt meg for å gjøre noe morsomt med båten. Tenker treverk etter å ha lest en annen post her inne om en vestfjord.. Innvendig er båten ribbet nå, men jeg funderer nå på hvordan jeg skal "plane" dekk og kanten som går rundt hele båten før jeg skal legge kryssfiner. Noen gode tips her? bare å kutte i vei ? Noe å ta hensyn til? Tenker å legg kryssfiner over eksisterende dekk, ikke kappe bort hele toppen. Bilde av kant... lånt bilde på nett... tenkte å lage noe slikt: Redigert 8.Mai.2019 av fsindsen (see edit history) Sitér dette innlegget Vestfjord 17 - Prosjekt! Link to post
harry92 Svart 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 spennende. skal du bruke kryssfiner så er det lurt og pakke det godt inn i epoxy da det tåler veldig lite vann. så er greit og få gjort det helt tett ellers er jobber gjort forgjeves. Sitér dette innlegget Link to post
fsindsen Svart 8.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Hei Ja det skal jeg sørge for å få gjort når jeg kommer så langt. Dette er fortsatt i planlegginsfasen. Prøver å få det meste på stell før jeg setter i gang så det går greiest mulig for seg. :) Sitér dette innlegget Vestfjord 17 - Prosjekt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.