Skogsmatrosen93 Startet 9.Mai.2019 Del på Facebook Startet 9.Mai.2019 Hei, Jeg har gått til innkjøp av en vindgenerator (https://shop.skanbatt.no/product/851011/skanbatt-wtn300s-vindturbin-12v-300w-m-regulator) og ønsker å montere denne på hekken. Utfordringen er at hekken skrår innover, altså at toppen av hekken stikker lenger bak enn bunden av hekken. Noen som vet hva det heter, eller hvor man får tak i noe man kan montere på hekken for å lage en «plattform» stammen til møllen kan monteres på? På forhånd takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 9.Mai.2019 Del på Facebook Svart 9.Mai.2019 Bilder av hekk/båt gjør det lettere å svare. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
BØstrøm Svart 9.Mai.2019 Del på Facebook Svart 9.Mai.2019 en med TIG sveiseutstyr kan sikkert lage det du trenger. Ikke uvanlig at man lager "one of" løsninger til båt. Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 24.August.2020 Del på Facebook Svart 24.August.2020 Tenker at de fleste sveiseverksteder vil kunne hjelpe deg med å lage en mast til denne. Har du fått satt den opp? Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 27.August.2020 Del på Facebook Svart 27.August.2020 All overføring av vibrasjon og andre svinginger vill ødelegge opplevelsen med også beste vindgeneratorer. Jeg ville i alle fall anbefale å montere masta både myk og med tynne overganger samtidig den må stå dønn stiv. Det finnes komplette systemer, som koster penger, men som både er utprøvd og kan monteres "i nullkommaniks". Vel investerte penger, spør du meg. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.