Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Olevine skrev for 2 timer siden:

Dette ble diskutert for to år siden i denne tråden her 

Fortinnet kabel fra inverter til stikkontakt, 220v?

Jeg planlegger å få lagt inn en stikkontakt med 220v, 1000w inverter-strøm i båten.   Har 10mm2 fortinnet kabel mellom inverter og batteri, men hva med kabel til 220v uttak? Bør ikke den også være fortinnet?    Finner intet om dette, ei heller slike kabler på ymse nettbutikker.   Noen tips?

Takker Olevine for tipset. Der fikk jeg lærerikt og redegjørende svar på det jeg lurte på.

Takker for de andre svarene også. ?

Jannmar

Jannmar

Olevine skrev for 2 timer siden:

Jeg planlegger å få lagt inn en stikkontakt med 220v, 1000w inverter-strøm i båten.   Har 10mm2 fortinnet kabel mellom inverter og batteri, men hva med kabel til 220v uttak? Bør ikke den også være fortinnet?    Finner intet om dette, ei heller slike kabler på ymse nettbutikker.   Noen tips?

Takker Olevine for tipset. Der fikk jeg lærerikt og redegjørende svar på det jeg lurte på. ?

Jannmar

Jannmar

Olevine skrev 1 time siden:

Takker Olevine for tipset. Der fikk jeg lærerikt svar på det jeg lurte på. ?

• Create New...