joelle Startet 12.Mai.2019 Del på Facebook Startet 12.Mai.2019 Jeg har akkurat fått instalert en Sleipner SE60 baugpropell i båten min. trenger litt hjelp med tanker om hvordan jeg ska forsyne den med strøm. på forbruksiden har jeg 4x115ah bank. på start siden 1x100ah alle batteriene er i god stand. så da er spørsmålet. Koble truster på forbruksiden? koble truster på start siden? eventuelt kompletere med ytterligere et 100ah på start siden. som jeg ser det så har jeg langt mer batteri kapasitet en hva jeg vil ha bruk for, så det beste ville være å bruke av det jeg har. kom gjerne med innspill. båten er en Sandvik 28, uten alt for mye elektroniskt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mai.2019 Del på Facebook Svart 12.Mai.2019 (redigert) Burde holde greit å sette den på forbruksbanken. Bruk skikkelige kabler hovedbryter og sikringsholder for å unngå spenningsfall Redigert 12.Mai.2019 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 (redigert) Liten oppdatering. Jeg hoppet over gjerdet der det var lavest å installerte 3x80 amp start å trakk trustern dit. Tror aldri jeg kommer å gå tom for strøm?. dro 70 kvadrat kabler fra truster. Redigert 22.Juli.2019 av joelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.