Finito Startet 13.Mai.2019 Del på Facebook Startet 13.Mai.2019 Fikk nytt rele fra Sleipner til min QL600 i dag og monterte dette, men da eg tok joystikken til babord kom det ett lite klikk og ingen ting meir. Tok da joystikken til styrbord uten resultat. Da eg var på vei ned til baugthusteren starta den plutselig og gå til babord for full pinne. Fekk av kabelen på batteriet og den stoppa. Kva kan være årsaken til dette? TIPS TAKK Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Mai.2019 Del på Facebook Svart 13.Mai.2019 Joystick feil? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 13.Mai.2019 Del på Facebook Svart 13.Mai.2019 Jeg har en QL BP450. For et par år siden begynte den å ta helt av. Den startet av seg selv med en gang jeg slo på hovedbryteren. Det viste seg å være elektronikkortet. Kortet var montert slik at det ble påvirket av fuktighet fra underlaget. Etter at jeg renset kortet og monterte det med klaring på baksiden har baugpropellen virket upåklagelig siden. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
dacapo Svart 15.Mai.2019 Del på Facebook Svart 15.Mai.2019 Hei @Finito Frykter at jeg må til med nytt rele på hekkthrusteren (QL KBE 1207) jeg også. Hva betalte du for det hos Sleipner ? Usikker på om det er samme releet, men mitt heter DC88-259 Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 16.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2019 Ca 1500 for den fra Sleipner, har ikkje fått rekning enda. Hadde bestilt ett nytt fra USA før eg fekk vete at Sleipner leverte. Sleipner har nok det du trenger og servicen er fantastisk der. Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 16.Mai.2019 Del på Facebook Svart 16.Mai.2019 Takker @Finito Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.