Janmbj Startet 15.Mai.2019 Del på Facebook Startet 15.Mai.2019 Jeg har en 40 år gammel Halco som jeg oppgraderer og setter i stand. Veggene i kabinen er av en form for hvitt imitert skinn, mens taket ser ut til å være av et slags plast-stoff med masse huller i. Hvilke rengjøringsmidler bør jeg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Mai.2019 Del på Facebook Svart 15.Mai.2019 Jeg ville brukt kaldt vann med salmiakk og noen dråper Zalo i. Fukt med filla, vent et kvarter og vask rent. Overraskende effektivt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pipe Svart 15.Mai.2019 Del på Facebook Svart 15.Mai.2019 (redigert) Meguiar’s All Purpose Cleaner Dette er ett produkt jeg skulle ønske jeg hadde funnet før og er perfekt for å vaske rein skai i båten. Redigert 15.Mai.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janmbj Svart 16.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2019 Takk for tips. Jeg forsøkte først kaldt vann med salmiakk og Zalo. Det hjalp, men ikke nok. Fortsatt svarte flekker i taket. Meguiars All purpose cleaner tok taket til et nytt nivå av hvitt, men med grå flekker der det før var svarte. Et annet sted på forumet ble det anbefalt å bruke aceton på skai. Det gjorde susen. Kritthvitt over alt nå. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 17.Mai.2019 Del på Facebook Svart 17.Mai.2019 Hvis du brukte Aceton på skai blir det rent å fint men hadde sikkert vært fint å tillføre "mykemiddel" etterpå da Aceton tørker ut skai, feks noe plastbehandling som gjenoppfrisker plastdetaljer av noe slag type "Back to black" stoff. (Det blir ikke svart fordi men du tillfører smøring/fettstoff til skai'en igjen så den ikke begynner å sprikke) Bla Biltema har ett effektivt stoff til dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.