Tor Djuve Startet 17.Mai.2019 Del på Facebook Startet 17.Mai.2019 Har en engbo xforce 75r med defekt brytepinne mellom motor og gir. Noen som har erfaring med bytte av disse. Kan man demontere mens på vannet som sleipner og ev hvilken og hvor bestiller man ny brytepinne til disse litt eldre modellene. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 17.Mai.2019 Del på Facebook Svart 17.Mai.2019 Kan uten problem demontere motor på vannet. 4stk umbrako løft av motor. Sleipner har kjøpt opp engbo de burde ha ny bryteplnne Sitér dette innlegget Link to post
Boddvar Svart 17.Mai.2019 Del på Facebook Svart 17.Mai.2019 Trodde det var reim på denne? Har du sjekket den? Dersom det er reim og den er røket, så må båten på land Sitér dette innlegget Båthistorikk : With 300 med 20 Hk Johnson - Blinken Hurrycane med 20 Hk Archimedes - 15 Skibsplast VS med 50 Hk Evinrude - 15 GH15 med 30 Yamaha - 17 Clipper med 90 HK Johnson - Askeladden 475 Fighter med 60 Hk Mercury . 2010-2015 Skarpnes 30 med Volvo TMD30 - 2015-2019 Scand Atlantic 2010 HT med Yanmar 427 hk - 2020- ? Jeanneau Sun Odyssey 42i 2007 Link to post
Tor Djuve Svart 17.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2019 Takk for info. Det er ikke reim. Ser ut som oljet gir med el motor og drev. Er brytepinne både i overgangen motor -gir og inn på propell. Så vidt jeg kan tyde instruksjon montering etc Sitér dette innlegget Link to post
Tor Djuve Svart 18.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2019 Trekker tilbake forrige utsagn om at motor var uten reim den har reim og reim hel og fin. Er det da brytepinne mellom motor og aksling eller bare på propell? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.