Gabi Startet 18.Mai.2019 Del på Facebook Startet 18.Mai.2019 Skulle bestille tid for opplag til høsten idag som vanlig siste 8 årene hos Vallø marina i Tønsberg. Fikk så melding fra mannen i kassa om at det var intern konflikt der, som gjorde at de kun tok imot kunder som allerede hadde plass i selve båthavna. Og siden jeg fortsatt står i kø der for 8. året på rad uten å få plass, kunne han nå ikke ta imot bestilling. Og kunne ikke ta imot før etter 1. August. Da vet jeg nøyaktig hva som skjer - det er ingen plasser ledig til opptak. Eller man får opptak i november hvis man er heldig. Det vil si at jeg trenger å få en annen opptaksplass for min 2007 Bavaria 35 sport i Tønsbergområdet helst. Kan gjerne stå utendørs, for det er det som jeg er vant til. Kan gjerne kjøre båten litt også dersom det er nødvendig. Jeg betaler ca 8500,- idag med opptak opp og ut inkl vinteropplaget. Hva finnes av andre tilsvarende muligheter i Tønsbergområdet? Sitér dette innlegget Link to post
Seilerslask Svart 18.Mai.2019 Del på Facebook Svart 18.Mai.2019 Du kan jo ta kontakt med f.eks. Nøtterø Båtforening? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 18.Mai.2019 Del på Facebook Svart 18.Mai.2019 Sjekk Nøtterø Båtsenter, privat drevet marina. Koster rundt 6-8000,- inkl løft og opplagsutstyr. Flinke folk, og tror de har kapasitet hvis du bestiller i god tid(dvs nå) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.Mai.2019 Del på Facebook Svart 18.Mai.2019 Hvis du gjerne vil ha båten på Vallø så har Vallø Båt ca 1000 m3 med utendørs inn gjerdet lagring i havna. Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 18.Mai.2019 Del på Facebook Svart 18.Mai.2019 Ta en telefon til Gustav på Nøtterøy Båtsenter så er jeg sikker på at du får hjelp. Som @Landcrab skriver over her så er de flinke folk. Veldig ryddige og seriøse og lun beliggenhet. De har sikkert bryggeplass til deg også hvis du trenger det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.