Hans Vebjørn Startet 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2019 Hei alle Jeg har en KAD42 Volvo penta. Normal starter den med en gang, men hvis jeg har kjørt en liten stund så motor er blitt varm og slås av, da vil den ikke starte. Hvis jeg venter noen timer, kanskje til dagen etter, da starter den med en gang igjen. Når den ikke vil starte hører jeg ikke noe klikkelyd i solonoidet. Hva i alle dager er feil? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Hvilket solenoid er det du snakker om, det på starteren eller det på dieselpumpa? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Hans Vebjørn Svart 18.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Det på starteren Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Prøv å slå på solenoid/innslaget med en hammer neste gang problemet oppstår. Om starteren slår inn da, er feilen i starteren. Om ingenting skjer, mål om det kommer strøm til solenoiden. Jeg tipper at det er i starteren feilen sitter. Brudd/dårlig kontakt i solenoiden som kommer av at ting utvider seg når det blir varmt. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.