matsnorge Startet 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2019 Hei, tenningslåsen på min gamle trofaste Ford Sabb 2728t har takka for seg. No trenger eg ny. No har eg utan glødning , kan eg og ta ein med glødning, men koble det slik at det er utan glødning???? Takk for svarene Matthias Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Ja, samme det. Du bare vrir den rett på start uten å stoppe på gløding. Trenger ikke noe kabel på den pinne som er til gløding. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
matsnorge Svart 19.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2019 (redigert) Takk #okkaby. Da var det eg trudde, men det er godt å få det bekrefta. Takk for svaret:-) Redigert 19.Mai.2019 av matsnorge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.