Xerxes74 Startet 21.Mai.2019 Del på Facebook Startet 21.Mai.2019 Får ikke dratt ut startsnora. Mistanke om at stempelet sitter fast. Har begynt å skru å mekke litt. Har problem med å få opp den runde røde. ( Sender med ett bilde ) Den sitt bom fast. Mener den er todelt. At den øvste delen skal rett opp. (Tæsj) eller skal den skrues opp? Serienr på motoren er 9182401. Mvh Xerxes74 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai.2019 Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 (redigert) Du må ha ters ja. Men ikke en som griper ytterkanten av svinghjulet, da ødelegger du det. Du ser de tre boltehullene rundt senterbolten, her skal du feste tersen. Enten en som er laget for det eller en du lager selv. Stram godt til, og gi bolten et lite kakk. Så slipper det nok. Ellers så ville jeg ha prøvd å få løs stemplene før motoren demonteres. Fyll f.eks diesel I tennplugghullet, la det virke et par dager og begynn å bevege på svinghjulet. Du har jo noen greie tenner oppå der, så du kan sette en plankebit eller noe I disse for å få litt mer moment. Mest sannsynlig trenger du ikke demontere noe I det hele tatt, kun pluggene. Redigert 22.Mai.2019 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Xerxes74 Svart 22.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 Ordner meg ei plate med hull som jeg skal feste tæsjen på. Takk for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai.2019 Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 Men hvorfor vil du ha av svinghjulet? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
jerognal Svart 22.Mai.2019 Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 Kan være akslingen ned i stammen som sitter fast i salt og..... ikke uvanlig på yamaha iallefall... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.