Jump to content

Til Båteiere i Trondheimsregionen!


Marius Petter

Recommended Posts

Hei!

 

Har lusket litt på forumet her en stund, endelig(!?) laget en bruker.

 

Har i den sammenheng en liten forespørsel til båteiere i og rundt Trondheim!


Jeg driver nå å skriver bachelor i Bed.utv for SMB ved BI i Trondheim og har i den sammenheng et ønske om svar på denne raske undersøkelsen (tar under 1 min) https://forms.gle/ArRbmfR6qnRuLuN69

 

Det hadde hjulpet utrolig mye, og vet ikke en mer egnet plass å spørre, enn nettopp her. 


På forhånd, tusen takk!

 

Marius

Link to post
Share on other sites

Marius Petter skrev 2 minutter siden:

Beklager så mye, man kan alltids google, hehe. Det betyr Bedriftsutvikling for Små og Mellomstore Bedrifter :lol:

 

Når du spør oss om noe, blir det temmelig bak mål å at vi at vi skal google for å finne ut hva det er du spør om.

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Martine29 skrev for 10 timer siden:

Dårlig holdning her inne synes jeg. Tro hvilket inntrykk trådstarter har av båtfolket. 

 

Som en av "båtfolket" vil jeg nå heller si at det er inntrykket av trøndere som synker i denne tråden ;-)

Link to post
Share on other sites

Jannmar skrev On 22.5.2019 at 15.33:

Når du spør oss om noe, blir det temmelig bak mål å at vi at vi skal google for å finne ut hva det er du spør om.

Det må jo være deg som er helt bak mål da han ikke spurte om det du hang deg opp i.
Hvis du ikke skjønte hva han spurte om er det like greit du ikke svarer på undersøkelsen hans.
Jeg kan ikke hjelpe da jeg ikke er i målgruppen i henhold til bosted  

Link to post
Share on other sites

pipe skrev for 8 timer siden:

Det må jo være deg som er helt bak mål da han ikke spurte om det du hang deg opp i.

 

Riktig det at han ikke spurte om det jeg hang meg opp i. 

Men han Innleder med å beskrive bakgrunnen for og årsaken til at han spør, noe som er helt vanlig når man ber folk om å delta i en spørreundersøkelse. Hadde dette vært en intern undersøkelse på BI hadde det han skriver sikkert fremstått som klart og greit språk, men når han vil kommunisere utenfor denne kretsen fremstår dette "stammespråket" temmelig kryptisk og lite egnet. Dette handler om informasjon.

Du visste kanskje hva SMB står for? Om svaret er ja, kan det skyldes en smule RFK.

Jeg har forøvrig svart på undersøkelsen, og ser på dette som starten på noe som kan være svært positivt for regionen. 

Redigert av Jannmar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...