Jump to content

Brennstoffdyser til Vetus Marine, hvor kjøpe?

bjorn.bjerke@online.no

Recommended Posts

Nei, jeg har ikke mye kjennskap til motorene, men det ligger en del info i diverse tråder her på forumet. Ta et søk på «sabb status» for eksempel, så får du mange treff. Og da jeg bladde litt gjennom treffene, kan det se ut som at Vetus var involvert likevel. Moralen må være å ikke være så påståelig som jeg var om man ikke er 110 % sikker :wink: Sabb markedsførte i Norge og kalte dem Sabb Status. 

Hvis du sender de til et firma som driver med reparasjon av dyser finner de ut av dette.

Ved å løsne dysemutter får du demontert selve dysespissen. På dysespissen står det stemplet et nr. som kan brukes for å bestille nye. Hvis de har veldig mange gangtimer kan det også være behov for å bytte dysefjær og et mellomstykke.

Jeg ser på bilde at det står stemplet noe der. Ved hjelp av tusj, lupe og godt lys kan muligens tydes.......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...