Granelli Startet 26.Mai.2019 Del på Facebook Startet 26.Mai.2019 Hei er de noen som kan hjelpe meg her? Har overhalt en gammel 1 sylinder 2 takter FM motor og eg lurer på hvilken vei den skal gå med klokka eller mot klokka når en står fremfor svinghjulet. Pga. magneten for tenninga er overhalt og går mot klokka mens original merket viser med klokka. Kan en snu polene på magneten vist motoren skal gå med klokka? Og eg regner med at eg må ha bly tilsetting i bensinen. Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 26.Mai.2019 Del på Facebook Svart 26.Mai.2019 Hei, fin motor. Du trenger ikke blytilsetning i bensinen. Til gjengjeld trenger du tilsetning av totaktsolje, ca. 4%, antar jeg. Mange typer tenningsmagneter kan ved ombygging fungere begge veier. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 26.Mai.2019 Del på Facebook Svart 26.Mai.2019 Normalt er retningen med klokka Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.