staale.lorentsen Startet 28.Mai.2019 Del på Facebook Startet 28.Mai.2019 Hva type kjølevæske kan jeg bruke på Cat.3208 ? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 28.Mai.2019 Del på Facebook Svart 28.Mai.2019 Her har du kjøleveske for Catepillar Sitér dette innlegget Link to post
staale.lorentsen Svart 28.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2019 Takker Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 31.Juli.2021 Del på Facebook Svart 31.Juli.2021 Blanding av frostvæsker: kan denne røde frostvæsken blandes ned andre typer røde frostvæsker? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Juli.2021 Del på Facebook Svart 31.Juli.2021 Hvis det er CAT du funderer på, vær forsiktig. Vi hadde en kunde som ruinerte motoren sin på feil frostvæske. Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 31.Juli.2021 Del på Facebook Svart 31.Juli.2021 jeg har en Caterpillar 3208 V8 375 hk. og bruker Kemyl Coolant Longlife 774 D-F rød frostvæske. hvilen andre røde kan jeg blande med.? jeg har en fra Biltema som er rød og heter Glykol som ikke kan blandes med propylengykol, kan jeg bruke den? Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 2.August.2021 Del på Facebook Svart 2.August.2021 Hulda skrev On 31.7.2021 at 18.27: Hvis det er CAT du funderer på, vær forsiktig. Vi hadde en kunde som ruinerte motoren sin på feil frostvæske. har har gjort et eksperiment med to typer frostvæske, den fra min caterpillar 3208 heter " Kemyl Coolant longlife 774 D-F og den fra Biltema sin som heter Glykol. Jeg blandet sammen 50/50 prosent med disse to type frostvæsker og kokte de opp til en temperatur på ca 90 grader og etter 3,5 time stoppet jeg eksperimentet , frostvæsken var like fin med tanke på koagulering av å blande to typer frostvæsker. Er det en indikator på att jeg han blande de to typene uten att jeg får en dårlig overraskelse... (koagulering). Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.August.2021 Del på Facebook Svart 2.August.2021 Poenget er kavitasjon av sylindervegger. Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 2.August.2021 Del på Facebook Svart 2.August.2021 kan du utdype det mere konkret . Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.August.2021 Del på Facebook Svart 2.August.2021 Sylinderveggene på motorer med våte fóringer pumper under kompresjonstakten. Trykkvariasjonen gir bobler som imploderer. Vi hadde noen motorer der kundene hadde brukt annen væske som fikk dette problemet med hull gjennom sylinderveggene. Jeg vet ikke hvilke alternative produkter som kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.