Jump to content

Reparasjon av ECM til Mercruiser

Kayb

Recommended Posts

Så vidt meg bekjent finnes det bare ett skikkelig firma i Norge som driver på med slikt og det er Simco.
Jeg er skeptisk til firmaer som har adresse i privat huset til innehaveren om de virkelig har kompetansen og det testutstyret som trengs eller om feilsøkningen i praksis begrenser seg til visuelle observasjoner av kretskortet. 

Jobben til min samboer består i å feilsøke og reparere kretskort i ett stort firma som driver med utvikling og produksjon av kretskort
De klarte ikke å finne eller reparere feilen på ECU til kalesjestyringen på Mercedesen min selv om de har dyre feilsøkning maskiner,reparasjons avdeling og elektro ingeniører.
Så hva noen med livets skole kan få til ved kjøkkenbordet er for meg ukjent. 
Uten ett koblingskjema med verdier kan selv proffene slite. 

Dog vil jeg ikke helt avvise at lokale Petter Smart typer kan være løsningen når proffene har gitt opp men omvendt har det hittil bare skapt ekstra bryderi og utgifter er min personlige livserfaring så langt.
Nå sist med en automatkasse men det for bli en annen historie

Redigert av pipe (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...