Grico Startet 29.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2019 Noen som har erfaring med å koble en gammel svinger (1995 mod) sammen med en nyere kartplotter? Båten min har en gammel bronse svinger installert og om mulig vil jeg benytte denne som giver sammen med min nye Raymarine kartplotter og i70 instrument (SeaTalk) for dybde og vanntemperatur. Finnes det en måte å finne ut om dette fungerer? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 29.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2019 Du må først finne ut hvilken svinger du har, det skal stå en lapp på kabelen. Gemeco har noen nyttige sider med adapter: http://www.gemeco.com/adapterRAYA.php Fin app har de også. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Grico Svart 29.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2019 Takker for bra tips, Barbaria! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.