Fred89 Startet 29.Mai.2019 Del på Facebook Startet 29.Mai.2019 (redigert) Heisann, Et noe rart spørsmål, men trenger litt hjelp fra dere å bedømme, jeg sjøsatte båten min (askeladden 525Excel) i April, etter bunnsmøring og service på motoren så tok jeg også ut bunnpluggen å fikk noe vann ut, det smakte ferskvann av det, så jeg tenker det må være kondensvann etter båten har stått ute i vinter (med pressening over seg). jeg skrudde til bunnpluggen med en tang, jeg skamtightet ikke, men pakningen var litt "morken" så den tøt litt ut da jeg strammet til, jeg ser båten min når den ligger i havna nå så er hullet til selvlensinga nesten nedi vannet, jeg klarer ikke å huske hvordan dette så ut forrige sesong, men jeg bekymrer meg litt for denn bunnpluggen om båten potensielt tar inn vann, jeg synes den ligger litt lavt i vannet her, men det kan være det var slik forrige sesong også, kan dere se utifra bildene om dette ser normalt ut? Båten har nesten full tank med bensin da bildene ble tatt idag, tipper ca 70liter bensin (90Ltank) ellers er det ikke noe mer som holder mye vekt i båten. konstruktive svar mottas med takk Redigert 29.Mai.2019 av Fred89 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 30.Mai.2019 Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Vannlinja ser normal ut etter det jeg kan se av bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 30.Mai.2019 Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Jeg synest også der ser normalt ut. Ser ut til at den ligger ca. like dypt som de andre 525 på finn...... Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 30.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Okei, takk for svar. Jeg bare ser hullet til selvlensinga er nesten nedi vannet, men da er nok dette normalt :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.