Sivijo Svart 17.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2022 bmwmaxi skrev On 12.5.2022 at 2.50: Hva må man ut med for herda glass på mål nå? Og ikke minst hvis de attpåtil skal være buet Betalte 690kr+mva pr stk ?? Link to post
Catosan Svart 17.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2022 Ser du også har freshet opp dørken Er det EVA-teak eller ekte saker? Link to post
Sivijo Svart 17.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2022 Catosan skrev 1 time siden: Ser du også har freshet opp dørken Er det EVA-teak eller ekte saker? Stemmer ?? Ble gjort så mye nå på kort tid så har nok ikke fått dokumentert alt ? Det er eva teak, og fornøyd så langt ? Link to post
bmwmaxi Svart 18.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 Sivijo skrev On 17.5.2022 at 7.32: Betalte 690kr+mva pr stk ?? Takk, godt og vite trenger noen flate til en gammel glastron. Sist jeg undersøkte pris buet frontrute Draco var det over 20000,-? Link to post
ivar Svart 18.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 Sivijo skrev On 16.5.2022 at 23.58: Båten gjorde 52 knop med 24" propell så må ha en 26". (26" jeg hadde passet ikke så fikk en ny i tvedestrand) hva fikk du av turtall med 24" ? Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Catosan Svart 18.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 Sivijo skrev for 14 timer siden: Stemmer ?? Ble gjort så mye nå på kort tid så har nok ikke fått dokumentert alt ? Det er eva teak, og fornøyd så langt ? Ser veldig bra ut. Gjorde samme jobben selv i fjor, tror jeg limte på dørken rett over midnatt dagen før båten skulle på vannet Synes faktisk at eva teak ser ganske bra ut sammen med lakkert mahogany og hvit topcoat/lakk, og jeg har vært strålende fornøyd. Slapp du å skjøte paneler i lengderetningen, eller? På avstand ser det sømløst ut ihvertfall Ellers ser båten knallbra ut! Link to post
Sivijo Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 bmwmaxi skrev for 10 timer siden: Takk, godt og vite trenger noen flate til en gammel glastron. Sist jeg undersøkte pris buet frontrute Draco var det over 20000,-? ?? Ja det var litt av en pris ? Link to post
Sivijo Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 ivar skrev for 10 timer siden: hva fikk du av turtall med 24" ? Som sagt hadde forrige eier kobla turteller på dødmannen. Så kjørte uten ? Har fiksa saken og skal teste litt til helga ?? Link to post
Sivijo Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2022 Catosan skrev for 8 timer siden: Ser veldig bra ut. Gjorde samme jobben selv i fjor, tror jeg limte på dørken rett over midnatt dagen før båten skulle på vannet Synes faktisk at eva teak ser ganske bra ut sammen med lakkert mahogany og hvit topcoat/lakk, og jeg har vært strålende fornøyd. Slapp du å skjøte paneler i lengderetningen, eller? På avstand ser det sømløst ut ihvertfall Ellers ser båten knallbra ut! Haha jeg gjorde aku det samme, fredags kveld og avgårde lørdags mårra ? ja det ser ikke så værst ut på litt avstand. Jeg valgte å ta en skøt på tvers, selvom jeg ikke hadde trengt, men da hadde det gått på cm med 2 ruller og mye ekstra kutting. Link to post
Sivijo Svart 28.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2022 Båten tuster og går ? Gjør fortsatt 52knop, og har ikke fåt taki en 26" propell. Montert fotgass og må si det var en annen verden å kjøre med. Nå er man snart klar for flostaregattaen til helga ?? God sommer ! Link to post
Sivijo Svart 10.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2022 Litt bilder fra de siste ukene ? Link to post
ALV16 Svart 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2024 Hei! Ser at du hadde en 90 hk Yamaha på den til å begynne med. Har akkurat kjøpt en fjordling 17 ht selv som det står en 90 hk Yamaha på. Er litt nyskjerrig på om hvilke hastigher din båt den gjorde med den Yamahaen? Min gjør 40 knop. Men vet at Rolf Magne Sunde trimmet den opp en del. Rolf Magne Sunde til minne - Norges Motorsportforbund Motoren er en 2004 modell. Flott jobb du har gjort på båten din !!! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn