Barskeladden Startet 31.Mai.2019 Del på Facebook Startet 31.Mai.2019 Hei, båtfolk! Jeg har en Saga 20 stående med en Volvo Penta MB10a, og vurderer å bytte til en Volvo Penta MD7a. Mitt spørsmål er: Kan jeg bruke samme aksling og propell? Er nybegynner på dette området, så jeg setter pris på svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Freddo Svart 11.April.2021 Del på Facebook Svart 11.April.2021 Hei! Fikk du noe svar på denne tråden? Tenker å gjøre samme bytte selv. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 11.April.2021 Del på Facebook Svart 11.April.2021 Kommer an på gearkasse M.m.. Md7 er vanlig med ms2 gear, det er vinklet ned og bakover. Passer gearet fra md10ern, så spørs hvordan Bedden passer. Søk opp tegning av begge motorer, så ser du hvordan det passer. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Ask Svart 11.April.2021 Del på Facebook Svart 11.April.2021 Og VP MD7A må no vera ein hauggamal motor som alt har gått lengre enn motoren var konstruert for? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.