none Startet 31.Mai.2019 Del på Facebook Startet 31.Mai.2019 (redigert) Jeg har FM motor S2 Da har jeg satt inn ny impeller. Det gikk flott. Jeg skulle skifte simmeringer også- det har jeg aldri gjort før (regner med at de sitter innenfor impellerhuset. Men hadde ikke riktig verktøy. Det er trangt og jeg kom ikke til med umbrako-nøklene. Noen gode forslag ? Noen som har forklarende bilder? Etter å ha lest litt: Sitter simmeringene så fast at når jeg drar ut pumpeakselen så kan det tenkes at ringene sitter igjen inne i huset? Redigert 31.Mai.2019 av none (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
none Svart 1.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2019 none skrev On 31.5.2019 at 19.49: Jeg har FM motor S2 Da har jeg satt inn ny impeller. Det gikk flott. Jeg skulle skifte simmeringer også- det har jeg aldri gjort før (regner med at de sitter innenfor impellerhuset. Men hadde ikke riktig verktøy. Det er trangt og jeg kom ikke til med umbrako-nøklene. Noen gode forslag ? Noen som har forklarende bilder? Etter å ha lest litt: Sitter simmeringene så fast at når jeg drar ut pumpeakselen så kan det tenkes at ringene sitter igjen inne i huset? Ganske stolt?Måtte kappe en standard unbrakonøkkel for å få skrudd opp pumpehuset. Der satt det to meget slitte simmeringer som ble pirket og slått ut etter mye om og men. Inn med nye ringer- skrudd sammen og ingen lekkasje ! Lite klapp på skulder’n må være lov?sommer kom igjen⛱ Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 2.Juni.2019 Del på Facebook Svart 2.Juni.2019 Nydelig båt! God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
none Svart 17.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2019 I likemåte! Nå bør og kan sommer’n komme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.