poke Startet 1.Juni.2019 Del på Facebook Startet 1.Juni.2019 Hei. Jeg har en eldre 15" båt som jeg har fått beskjed om er en Sigerfjord. Etter å ha sett en Sigerfjord så er jeg ganske sikker på at dette ikke stemmer. Noen som sitter på kunnskap om hva det kan være slags fabrikat? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.Juni.2019 Del på Facebook Svart 1.Juni.2019 Kan jo fortsatt være fra en av de 2 fabrkkene i sigerfjord med hvitt skrog og grønnaktig rekke Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Jannmar Svart 1.Juni.2019 Del på Facebook Svart 1.Juni.2019 (redigert) Jeg hadde en gang en 16-fot sigerfjord åpen båt. Fargen på skroget var orange, men rekka og motorbrønnen hadde nøyaktig den samme grønnfargen som fremkommer på bildene av den ukjente båten i denne tråden. Redigert 1.Juni.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
poke Svart 1.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2019 Jeg ser på bildet over her at båten er forholdsvis lik, men stemmer ikke helt. Jeg har sett en del andre bilder også uten å finne en som matcher. Godt mulig det finnes annen model av Sigerfjord som jeg ikke har funnet bilde av ennå. Håper det skal bli oppklart her.? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.